Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2013 16:42 - Защо политика или в ред ли съм?
Автор: pplider Категория: Политика   
Прочетен: 349 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2013 16:43


 Здравейте,

ние сме политическа партия ЛИДЕР.Нямаме претенции да произнасяме някакви високопарни и надути слова, да залъгваме някой ( даже и нас включително), че гласуват ли за нас българските граждани ще станат много щастливи, богати, ще направим почвата по плодородна и селата по многолюдни.Нямаме и никакви мечти свързани с това как ще излъжем хората, те ще ни повярват, а пък после ще му мислим.
Сигурно всичко това ви звучи като част от тъп предизборен политически лозунг! Може да сте прави, но ако не сте?
Аз съм на 29 години, казвам се Кристина и съм част от тази партия.Много мои приятели ме попитаха защо въобще се занивам с това. Повечето даже ми казаха, че съм луда, че си губя времето.В началото имах известни колебания, но те изчезнаха в момента, в който се замислих за следните факти :
- Аз не харесвам държавата си в настоящият й вид;
- Често се замислям дали да не емигрирам;
- Не вярвам на нито един политик;
След това си казах защо да не опитам.Вместо постоянно да мрънкам и да се изказвам негативно за всичко, което се случва в нашата държава, аз мога да променя нещо.Така станах част от екипа на тази партия.
Причината да пиша в този блог е, че искам да изразявам мнението си, както и да представям какво правя.Много ми е омръзнало да гледам някакви политически лица как постоянно само приказват, затова аз предпочитам да пиша и да представям факти. 
Например, знаете ли колко е раждаемостта в нашата страна за последните две изминали години? Аз наскоро научих!
2011 г. - 71 402 деца
2012 г. - 62 000 деца
2013 г. - прогнозните цифри са около 53 000 родени деца
Тъжни статистически данни!
Въпроса не е само да гледаме данните, а да ги променим!
Никои от тези големи партии не се е замислил, че това може да се промени като се предвиди в бюджета на държавата :
-увеличаване на еднократната помощ за раждане на първо дете от 250 лева на 500 лева. Все пак чрез тази сума една майка може да купи наистина нещата от първо необходимост за детето (включително и количка);
-ако майката реши да гледа детото си след първата му година, през втората тя да получава ежемесечно сума равняваща се на минималната работна заплата. 
- и други....;
Искам да започнат да се случват нови неща в нашата страна, които да променят сегашното й състояние!Надявам се и много други да искат същото, а не само да се показват по всякакви сутрешни блокове, да говорят помпозно и да плюят срещу опонентите си.
Както се казва "Искай, за да получиш"!





Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pplider
Категория: Политика
Прочетен: 3268
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930